Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 11:34:51 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/01149 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Ermistu küla, 19131 
Kalli-Tõstamaa-Värati tee// 8260219 Supluse tee// Sarapuu// Valli// Lõuka 
küla, 19136 Tõstamaa-Lõuka-Tõstamaa tee// 8260204 Sooselja-Ermistu tee// 
Kasepõllu// Klaaramanni// Manniklaara// Metsniku// Tõstamaa alevik, 19131 
Kalli-Tõstamaa-Värati tee L1// L2// L3// L4// 8260111 Ehitajate kõnnitee// 
Aleviku haljasala P28// Audru metskond 307// Ehitajate tee 18, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Ermistu küla, 19131 Kalli-Tõstamaa-Värati tee// 
Sarapuu// Valli// Lõuka küla, 8260204 Sooselja-Ermistu tee// Kasepõllu// 
Klaaramanni// Manniklaara// Metsniku// Tõstamaa alevik, 19131 
Kalli-Tõstamaa-Värati tee L1// L2// 8260111 Ehitajate kõnnitee// Aleviku 
haljasala P28// Audru metskond 307 (Jalg- ja jalgrattatee, Tänavavalgustus) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26920008>  (menetlus nr: 
414693), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (ARVID ARROVAL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister